Thursday, December 15, 2011

Aku Ingin Bebas

Kali ini aku sudah tak sanggup..
Kesabaran yang kian memudar
Kekuatan yang mulai lumpuh
Perlahan kuangkat tanganku untuk menggapai hari itu..
Hari ingin aku bebas
Bebas dan jauh dari semua.

Aku ingin sendiri
Kesabaranku yang percuma tak pernah kau hargai.
Biarkan aku terbang bebas mencari pelangi..
Mencari larik ungu di balik langit malam ini..

Aku sudah tak sanggup.
Aku hanya ingin bebas.
Mengertilah..
Aku ingin bebas..

Rumoh Aceh (Monday, 21112011 / 19:20)
By. Rose Dyana Manaf

2 comments:

  1. Saleum,
    kubebaskan dirimu terbang.... terbanglah menjemput impian bersama.... cocacolaaaaa....
    hahahaa
    saleum dmilano

    ReplyDelete
  2. wassalam,
    heheee.. aku terbang menjemput pelangi, walau peluh tak kuhiraukan.
    hahaaa

    ReplyDelete

Bagaimana menurut Sahabat?
Silahkan tinggalkan Komentar Tapi Jangan SARA Yach...!!! ^_^